دوستان سلام براي تشكر از شما همكلاسي هاي خوب براي راه اندازي اين وبلاگ به درگاه باري تعالي دعا مي كنم كه ما بنيان گزاران صلح وصفا در دنيا باشيم وقلبهايمان يكي باشد، از خداوند بخشنده ومهربان مي خواهيم كه قلبمان را با بوي خوش عشق خودش پر كند ، از او مي خواهيم كه چشم دلمان را باز كند تا نورش را شاهد باشيم ، از او مي خواهيم گوشمان را باز كند تا صداي دلنوازش را بشنويم ومانند خواهر وبرادر از يك خانواده باشيم ودنيا را مانند يك كشور و يك خانه بدانيم و وجود ديگران را رحمت بدانيم آمين
دوستان سلام براي تشكر از شما همكلاسي هاي خوب براي راه اندازي اين وبلاگ به درگاه باري تعالي دعا مي كنم كه ما بنيان گزاران صلح وصفا در دنيا باشيم وقلبهايمان يكي باشد، از خداوند بخشنده ومهربان مي خواهيم كه قلبمان را با بوي خوش عشق خودش پر كند ، از او مي خواهيم كه چشم دلمان را باز كند تا نورش را شاهد باشيم ، از او مي خواهيم گوشمان را باز كند تا صداي دلنوازش را بشنويم ومانند خواهر وبرادر از يك خانواده باشيم ودنيا را مانند يك كشور و يك خانه بدانيم و وجود ديگران را رحمت بدانيم آمين
پاسخ دادنحذف