۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

سمینار پنجشنبه، سلام دوستان. متاسفانه نتونستم تو سمینار پنجشنبه دکتر ایمانی راد شرکت کنم. لطفا اگه کسی چیزی یر این مورد داره برام ارسال کنه.

۲ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخ دادنحذف
  2. سلام
    البته بغیر از مطالب مربوط به reframing سایر موضوعات تکراری بود

    پاسخ دادنحذف