۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

ممنون از دوستانی که همت کردند و قدم اول رو برداشتند

بالاخره این وبلاگ دانشجویان EMBA دوره 18 سازمان مدیریت صنعتی متولد شد. قبل از همه چیز باید از دوستانی که همت کردند و قدم اول رو که ثبت وبلاگ باشه انجام دادند تشکر کرد. امیدوارم این محیط مجازی به ما این فرصت رو بده که ارتباطمون رو نه تنها در مدت زمان باقی مانده از دانشگاه بلکه تا سالهای طولانی بعد از اون هم حفظ کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر