سلام دوستان! خوب هستید دوستان؟ امیدوارم حسابی درس خونده باشین دوستان!
دوستان اگر کسی از شما کتاب Spiritual Capital رو که قرار بود دکتر ایمانی راد برامون بفرستند گرفته؛ لطفا برای من هم بفرسته!
پیشاپیش سپاسگزارم.
ارادتمند شما
م. علوی
دوستان عزیز دوره هیجدهم از ابتکار بسیار خوب شما خوشحال شدم . امیدوارم ابتکار شما به یک سنت در سازمان تبدیل شود. من طبق قولی که به شما دادم کتاب سرمایه معنوی رو دادم به خانم میرزایی و ایشان با همت بالا این کتاب را به فایل الکترونیکی تبدیل نمود. از آنجا که کتاب حجم بسیار بالایی دارد لطفا با خانم میرزایی تماس بگیرید و یک نسخه از ایشان دریافت کنید. لطفا موقع رفتن یک CD و یا flash memory هم با خودتان ببرید چون حجم فایل بیش از 500 مگابایت است امیدوارم مطالعه کتاب مفید باشد . هر موقع هم به مطلبی برای سئوال یا بحث نیاز داشتید با من در جریان بگذارید. ضمنا از پذیرایی گرم و دوست داشتنی شما در درکه هم ممنونم و کتاب خوب شما را همیشه خواهم داشت
با سلام جان شما ساعت 8 امشی فهمیدم که جزوه رو سایته اومدم شرکت ئانلودش کنم اگه امشب حسش بود بخونم وگر نه که هچ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام دوست عزیز آقای علوی، دوستان دوستان حتماً اگه کتاب رو دارن بهتون میدن کتاب رو بهتون می دن !!!!!
پاسخ دادنحذفدوستان عزیز دوره هیجدهم
پاسخ دادنحذفاز ابتکار بسیار خوب شما خوشحال شدم . امیدوارم ابتکار شما به یک سنت در سازمان تبدیل شود.
من طبق قولی که به شما دادم کتاب سرمایه معنوی رو دادم به خانم میرزایی و ایشان با همت بالا این کتاب را به فایل الکترونیکی تبدیل نمود. از آنجا که کتاب حجم بسیار بالایی دارد لطفا با خانم میرزایی تماس بگیرید و یک نسخه از ایشان دریافت کنید. لطفا موقع رفتن یک CD و یا flash memory هم با خودتان ببرید چون حجم فایل بیش از 500 مگابایت است
امیدوارم مطالعه کتاب مفید باشد . هر موقع هم به مطلبی برای سئوال یا بحث نیاز داشتید با من در جریان بگذارید.
ضمنا از پذیرایی گرم و دوست داشتنی شما در درکه هم ممنونم و کتاب خوب شما را همیشه خواهم داشت
با احترام
ایمانی راد
با سلام
پاسخ دادنحذفجان شما ساعت 8 امشی فهمیدم که جزوه رو سایته اومدم شرکت ئانلودش کنم اگه امشب حسش بود بخونم وگر نه که هچ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!