۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

خداحافظی

با سلام به همه دوستان دوره 18 امید آن دارم که در این یکساله همکلاسی بودن با شما دوستان باعث دلرنجی شما نشده باشم و از شیطنت هایم ناراحت نشده باشید نیت صرفا مزاح بود و رفع خستگی کلاس.در هر صورت دانشگاه آزاد به هیچ قبل رقابت با سازمان نبوده و نخواهد بود.به هر صورت شاید اگر شما هم جای بودید این گزینه را نیز انتخاب می کردید.امسال من دوشیرینی به شما همکلاسی ها بدهکارم و به دنبال فرصتی هستم تا این بدهی را تسویه کنم و حتما انجام می دهم.یکی از بابت ازدواج و دیگری قبولی ارشد.در هر صورت آرزوی موفقیت برای شما دوستان دارم و اینکه این دوره بتواند هم به رشد شما کمک کند و هم به توسعه با آرزوی مجدد ملا قات شما

۲ نظر:

  1. امیدوارم که هرجا هستی موفق باشی. تو کلاس جات خالی هست.در ضمن ازدواجت رو پیشاپیش تبریک میگم

    پاسخ دادنحذف
  2. جای بسی تاسف که ما را ترک می کنید. این دوران کوتاه برای یک دوستی همیشگی کافی بود
    همیشه موفق باشید
    کمالی

    پاسخ دادنحذف