۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه
درس سازمانهای پیچیده
سلام دوستان
دوستان در راستای ادامه فعالیتهای نمایندگان شما دوستان برای اخذ درس سازمانهای پیچیده با آقای دکتر قاضی طباطبایی آخرین تحولات را به عرض می رسانم:
1- طی جلسه ای که با آقای دکتر ناجی زاده داشتیم اعتراض خود را نسبت به برخورد آقای مازندرانی با موضوع اعلام نمودیم.
2- در این جلسه آقای دکتر بعد از شنیدن صحبتهای ما پیشنهاد دادند تا ما فعلا این درس را حذف نکنیم و یک جلسه در کلاس استاد فعلی حاضر شویم و اگر ایشان نظر ما را تامین ننمودند در آن زمان حذف کنیم.
3- یکی از مهمترین دستاوردهای این جلسه این بود که ما از دکتر ناجی زاده قول گرفتیم که در صورت حذف چه الان و چه بعد از گذشت یک جلسه برای ترم بعد کلاس ما در اولویت اخذ درس مربوطه با دکتر قاضی طباطبایی باشد.
دوستان لطفا تا روز چهارشنبه درباره پیشنهاد دکتر ناجی زاده فکر کنید تا نتیجه را آن روز خدمت ایشان اعلام نماییم.
ارادتمند شما
م علوی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر